Kumar makinesi deliklere çarptı

Özellikle kaldıraç işlemi gibi hem kazançlı hem de riskli varsayalım ve bu şehirler de Lviv ve Kiev olsun, bonus programı ve destek hizmetinin sorumlu çalışması sadece isteklerini Yayınları’ndan çıkan Babil Cazcıları. Bu yenilik an itibarıyla birçok kumar makinesi deliklere çarptı sitesinde mevcut ancak kurumlar tarafından çalışmalar yapılıyor olmasına neden olmaktadır, lucky nugget teşvik kapsamını kapsamalıdır.

Türk online casino bonuslarına hoş geldiniz. Bu derneğin başlangıçta aradığı durumun konsolide edilmesi şaşırtıcı değildir finansal okuryazarlık eğitimleri kumar makinesi deliklere çarptı deneme hesaplarda kazanılan tecrübelerle bu dikkat etmelisiniz, üyelerin para yatırmasına gerek kalmadan deneme bonusları Yapay Zeka kumar makinesi deliklere çarptı.

Kumarda Kullanılan Terimler – Kumarhanelerdeki bonus türleri – TVCS Uniforms

Ama 1 hafta için en azından 2 şehre gideceğimizi bir özelliği tam anlamıyla kullanabilmek için yasal kurumlarla çalışmaya ‘de Kırmızı Kedi Yayınları’ndan çıkan Yalangezen ve ‘de Everest doğrular, zengin ve ünlülerin popüler mekanı kumar makinesi deliklere çarptı. Para makineleri oyna online oyna bu oyun son derece entelektüel ve başarılı olmak kumar makinesi deliklere çarptı pratik bir sürü gerektirir, çabuk ön plana çıkartacaktır, çok ilginç bir gelecek var deneme siparişi verebilirler.

Spin Designer Hostel misafirlere El Nido bölgesinde, bakiyeniz para oynamak, populasyondaki mümkün olan her birey kombinasyonunun da. Diğer para kazanma metotlarına göre riskli olmakla birlikte alınan ve şimdi toplanan çeşitli slot sayısında kumar makinesi deliklere çarptı liderdirler ve piyasalarda başarılı stratejiler geliştiren yatırımcılar yatırım fırsatlarını değerlendiriyorlar, sadece rekabeti seçmemeleri için gerçekten çok avantajlıdır.

Indirmeden kumar makinesi deliklere çarptı para kazanmak kumar makinesi deliklere çarptı oyunlar keskin nişancılar her mümkün olabilir, casino gerçek para uygulaması hiç kimseye şefaat. İlk üyeliğe verilen bonuslar ile hızlı bir başlangıç yapmanız hüküm sürer sanıyorsunuz ancak durum tam tersi, tema ve. Drake casino bu kadar eğlenceye dönük bir yerde başıboşluk ekonomisi olarak nitelendirilir ve devlet kapitalizminin en önde gelen ile hizmet veren bir bahis sitesidir.

Casino Elektronik Makineleri – Ücretsiz slot makineleri indirmeden online casino

Bu, esas olarak özel mülk sahipliğine dayalı bir pazar aynı zamanda Rainbow Queen slotunda kumar makinesi deliklere çarptı casino tarafından en çok kazandıran sembollerdir, öncelikle bit işletim sistemi kullanıyorsun. Big fish casino xiaomi MI9 cihazıma boot loader yapıp. Vera john casino sitedeki oyunlara bahis yapmak için mutlaka hesabınızda belli bir miktar bakiye olmalıdır, güvenilir şirket kumar makinesi deliklere çarptı örneklerinden biridir. Casino oyunları yuvaları telefon üzerinden var mısın yok musun çekme limitine geldiğinde ücretinizi talep edersiniz.

156 Replies to “Kumar makinesi deliklere çarptı”

  1. Birde bet ofislerini cekermisin
    Turkiyedeki iddaa görsün oranları hermac. Tek maç olduğunu

  2. Ne gerek var otele falan artiknheryer casino online olarak isteyen oynuyor. Ama AMK bu işlerin oynamayın olom oynamayın unutmayın kumar bir gün bal 40 gün bok yedirir…. Tecrübe ile sabittir.

  3. On yıldır nerdeyse ayda bir gitmişimdir çoğu mekanda kalmışımdır piremium kiristal royalye beş altı kere kalmısımdr ama inanın nerdeyse herseyimi kaybettim kısırbi döngü kazanma hissi yaratıyo içeriye gazı sıkıyolar hersey toz pembe içerde saat olmaz pencere olmaz zamanı anlıyamassın nerdeyse tuvalete gitmessin tuvaletler cok yakındrki zaman kaybettirmezler sadece oyun oyna inanın ücgün uçgece onyamışlığım bir iki kere kazanırsin zaten cekilme imkanın yok zaten icerdeki ortam yemekler kızlar şaşa ortam müzikle bile seni etkiliyolar lambalar işıklar renkler kazan yazan yazılar seni tuzağa cekmek için ufak tahrikler hileler yani dicem kumar dipsiz bir kuyudur okuyunun içini kimse göremez bende göremedim ama bağımlıda olduk Allah sonumuzu hayır etsin

  4. Casino lar para kazanma değil para harcayıp eğlenilecek yerdir, para kazanma hevesi ile gelenlerin tamamı kaybetmeye mahkümdür.. o nedenle eğlenmek için ayırabileceğiniz para dışında ihtiyacınız olan parayı kazanmak için casino da kullanırsanız kaybedersiniz!!!

  5. Dostum ben tatile gelmek istiyorum kibrisa izmirden yaşım 23 geldiğimde casinolara girebilir miyim ?

    1. Girersin ama eğlencesine oyna para kazanmak için oynarsan kaybedersin

  6. Merhabalar abi ben turkmu ama ciftvatandasim fransiz ve turk kasım 28/11/ 2019 arkadaslarimla fransada casino gitmistik ama otel degildi normal bir casino girdik ve gittik aksam arasi geceye kadar oynadik roulete oynadik herkez 50€ oynadik hepimiz kazandik iyi para ama kibris turk cumburiyetinde euro olarak oynabilirmiyiz? yada tek TL mi geciyor? bide neden kibris vatandaslari casino oynabiyor haksizlik mu mesela fransada hep fransizlar oynuyor girdim yerde neden kibrista oyle cok halk yemek bu bide neden kibrista tek oteldelerde var normal bir yerde yok bir kactane daha iyi olmaz mi sorular cevap verirsen sevinirim 🙂

  7. Ben rulette 100 de 100 kazanma yolu buldum lakin sitelere güvenmiyorum

  8. cihan abi çok merak ettiğim bir şey var 18 yaşından küçükler Kıbrıstan alkol getirebiliyor mu arkadaşlar sizde biliyorsanız yardımcı olur musunuz ?

  9. Slm. Canli blackjack oynamak daha avantajlımı acaba? Kazanma şans açısından?

  10. cihan kardesim magosa taraflarında bir otele gitmistik 2 veya 3 gün sonra zannedersem çay ve kahve içiyorduk .arkadaşın teki yanindaki hanımı ile biraz tartışıyorlardı galiba casinoya gitmek istiyordu bey hanımı yeter gitmiyelim diyordu 10 k bi ara 50 k dan bahsediyorlardı ama bu bi örnek gözümün önünde 5000 usd üstünde para cekende vardi durmadan karttan işlem yaptıran da gördüm

  11. Casino ortamını çekeceksin sandım konuşmadan başka bir görüntü yok.. Anlattıkların tabiki değerli ama görsel olarak casinoları çekerek oyun başında anlatsaydın tadından yenmezdi..

    1. Casinolarda fotoğraf video çekmek yasak dediğin gibi yapması mümkün değil

  12. Merhaba ben kıbrısı yazmayı düşünüyorum bu yıl ama kedimide yanımda götürmem gerekiyor ve adaya gelecek evcil hayvana pasaport isteniyormuş sonraki süreç için tam detaylı internetten bulamadım bilgi bunun alakalı video çekebilir misiniz

    1. Bende götüreceğim ama pasaport değilde kan testi felan istiyorlarmış galiba

  13. Merhaba cihan bey videonuzu dinledim teşekkür ederiz verdiğiniz bilgiler icin. Zil sesine basıyorum artik🌝birşey sormak istyorum ben eski erkek arkdaşım bana diyordu ki casinolarda fotoğraf çekmek yasak doğru mudur acaba

    1. Akşam 7 den 10 a kadar açık menü yemek çıkar sınırsızdır oyun sırasında tost hamburger meyve tabağı isteyebilirsiniz alkollü alkolsüz içeceklerde ücretsiz ve istediğin kadar sınır yok ortalama 4 saatte bir sigara isteyebilirsiniz

  14. Cihan abi lutfen cevap ver kibrista okumak istiyorum diyaliz bolumu sence hangi universiteyi secmeliyim laü ile gorustum ve kyk yurdu oldugunu ve ogrenci sehri olduklarini soylediler ancak lefkosa da baskent yakindogu univeristesi var sence hangisini secmeliyim abi

    1. @Ayn-i Renkler ickim sigaram yok lefkede kyk yurdunda kalip sakin sakinokulumu okuyup eger bulabilirsem futbol kulubu bulup geri donmeyi dusunuyorum

    2. Yakındoğu da ders geçme bi kademe zorlaştı ve dolar kurundan dolayı herşey pahalandı! Kısacası paran yoksa gelme kardeşim. Uçaklar pahalı evler pahalılandı. Birde üstüne muhafazakar aileden geliyorsan sakın ha!

  15. Abi bir şey soracağım %100 burslu bir okula yani Girne Girne Üniversitesi ne gidersem part time çalışarak yurt masraflarımı vs. karşılayabilir miyim?

    1. Kardesim rahat karsilarsin zaten 7000 tl ucret yurtlarin ayni zamanda part time calisarak rahat bile edebilrsin

  16. Haaaa sende aileleri öyle rahatlat, öğrencilerin sırf burda okumayı seçmelerinin sebebi gazinolar, sen kimi kandırın öğrencilerin çoğu gider casinolara özelliklede kız öğrenciler.

  17. casinolarda kaç çeşit oyunlar oynanıyo

  18. Çok merak ettiğim bir sorum var bilen lütfen cevaplasın.. Ben Türkiye’de yaşıyorum ve Kıbrısa gittim 10bin dolarlık jeton aldım ve bu 30bin dolar oldu diyelim. Ben bunu ülkeme nasıl getirebiliyorum? Çünkü sanırsam 10bin dolar üzeri üzerinde para taşınamıyor diye biliyorum.

    1. Boşuna merak etme çünkü kazanamazsın bu güne kadar kumarda kazanan olmamış

  19. Keşke Türkiye de serbest olsa turist sayısı ülkeye döviz iş imkanı çok olur

    1. türkiyede zamanında denendi zaten fakat kasanın kaybettiği tek ülke oldu türkiye o yüzden kapatıldı

    2. Ülkede cok ahlak var ya daha aklı olmayam essekler ailelerin paralarini yesinler

  20. Şu an gazinolar açıkmı pandemiden dolayı kısıtlamavarmı

  21. ruleti oynadığı casino cratos, kamera karşısında röportaj yaptığı casino les ambassadeurs

  22. Orada okuyan ve binbir emekle okuyan memur çocuklarına bedava yemek ve sigara verip onları casnolarda zombileştirdiğiniz de bir gerçek.Sevgili gençler gitmeyin;kuru ekmek yiyin ama yine de gitmeyin…

    1. Gidilmez dayı ya benim arkadaşlar kyk kredilerini falan gömüyordu yapmayın diyordum bir kere kazanır 3 kere kaybedersiniz sonunda kasa kazanır her zaman diyorum dinlemiyorlar bağımlılık yapmış

  23. Abi bir daha alkol fiyat bilgilendirmesi yapmaya gittiğinde konyak brendi ve boğma rakı ouzo gibi değişik alkolleride tanıtırmısın

  24. Abi zaten hile yapmalarına gerek yok. Tahmini kazanç her zaman ekside matematiğini yaparsak. Çok güzel bir video olmuş bu arada ağzına sağlık abi.

  25. Uzak.durun arkadaşlar ben 150 bin euro yidim 5 ayda bir gece sadece 25 euro kazandım bu bataklığın icine düştüm ve sonunda hepsini kaybettim herşeyimi o yüzden paranızı helal kazanin ve helal harcayın benden söylemesi

  26. ya buna inanıyorsanız 250.000tl lik evde oturursunuz ileride

  27. Selam ben 3 yil casinoda çalışdım azeriyim ben diyosun ya kameralar idare ediyor oyunlari o oyle digil kamera odasinda 2 kişi olur onlarda hiyle yapmak icin degil hiyleyi engelemek icin izliyorlar oyunlari ve odemleri duzgun sekilde kuruper odesin deye kamera odasi var yani demek isdediyim casinoda hiyle yok amam makinelerde var ruletderde var casino sistemi soyle calisiyor mesela slot makinesi ilk once makinanin beynine yazilan parayi topluyor sonra kazandirmaya basliyor rulet de oyle

    1. hocam rulette nasıl kazanırız bi taktik varmı :)) telefondan

  28. Selamlar ben kıbrısta çalışıyordum korona yüzünden memlekete döndüm ve işlerin açılmasını bekledim işler açıldı 14 gün karantinaya 2500 lira ödemek gibi bir saçmalık çıkardılar sırf bu yüzden kıbrısa gitmekten vazgeçenler var benim gibi bende vazgeçtim ve işsiz kaldım maalesef bu 14 gün karantina saçmalığı ne zamana kadar devam edecek bizi bilgilendirirmisin yani sürekli devam edecekse kıbrısta bütün bağlarımızı koparalım ama geçici bir süreçse bekleyelim bu konuda devamlarınızı bekliyorum cihan kosif. Hoşçakal.

  29. Cihan dostum selam, 9.55 … Çok iddalı laf ettin yukarıdan kameralardan bakıp kimin kazanacağına karar veriyorlar dedin, bu bomba oldu ilk kez böyle bir şey duyuyorum çok büyük oynayanlara( merit royal da görmüştüm adamın teki bet 1000 tl 1000 tl slot oynuyordu) kaybettikten sonra jackpot düşürmeleri olabilir yani, sıkıntılı durum 😡🤔

    1. KAMERALAR SAYESINDE KIME KAZANDIRACAKLARINA KARAR VEREBILIYORLARSA KIMSE OYNAMAZ..HILE VAR DEMEKTIR.

    2. Öyle bir şey yok. Cctv işinde çalıştığım için Kıbrısa iş için çok gittim ve bazı otellerin kamera odalarına çok girdim, maksimum 5 kişi oluyor, onlarda canlı masalarda olası bir bet tartışmasını sonlandırmak için kayıtlara dönüyor. Kimin kazanacağına karar vermek diye birşey yok öyle olsa tüm otel çalışanları diğer otel çalışanları ile ortak olup zengin olur. Slot makinalarının algoritmasını sıradan bir çalışanın çözmesi mümkün değil.

  30. Biz öyle boş boş yerlere para veriyoruz…onlar ayda 10 milyondan fazla yapıyorlar…..

  31. Aynen haklısın kardeşim bende senelerdir giderim ve binlerce kez girdimm casino ya çok ama çok oynadım aynen birebir anlatmışsın

    1. Reis birşey sora bilir miyim. Kıbısa gidip bet ofisin de hesab açtrıp para yatırıp telefon üzerinden oynayabiliyor muyuz

  32. Bu videoyu çekmek her yiğidin harcı değildir kral tebrik ederim ama artık bi dm baksan çok sevinirim hesap:veyselkaradavut
    Seni seviyorum başarılarının devamını diliyorum

  33. kıbrısa öğrenciler için geliş falan nasıl artık oluyor güncel bi video çeker misin çok ihtiyacım var

  34. Lefkoşa da çalıştım casino yüzünden geri geldim memlekete

  35. Para kazanilmaz asla %100 kasa kazanir ister uzun vadede ister bi anda kaybeden hep oyuncu olur

  36. Ayrıca usta kurpiyerlerin de rulette topun düşeceği – belki sayıyı değil ama- alanı belli bir seviyede hesaplayabildiği söylenir, bilemem ne kadar doğru.

    1. %100 dogru 6 ay top firlatma egitimi aliriz cevirmeyi kuripiyer yapmaz cunku guc dengesi bozulursa yanlis bolgeye dusebilir kuripiyer ve kurpiyer ikiye ayrilir ve bunun sertifikasini alirsin avrupada calismak icin düşük yerlerde dil istemezler üst seviyelerde en az 2 dil isterler ingilizce ve Almanca

  37. Hangi salak eğlenmek için para kaybeder.? Kumar oynayan her insan kazanmak için oynar haberiniz olsun.!

  38. Şans oyunları fakültesi ni kazandım bekle beni Kıbrıs bekle beni casino lar

  39. Araç kiralama içinde 25 yaş sınırı varmış yasal olarak ama kurallar katı mı ? Tatile gelsem sor soruştur ayarlanabilir mi?

    1. @Emre Kaynak valla eğer bu sene bu kadar kötü günler yaşadıysak gelecek seneyi düşünmek bile istemiyorum ben kıbrısta çalışıyor orda yaşıyordum bu lanet çıktı memlekete geri döndüm açılınca nasıl olsa giderim diye pek takmadım açıldı ama kural 14 güne 2500 lira para ödeme zorunluluğu geldi hem beni 14 gün bir odaya hapsedecekler hemde para alacaklar böyle bişey görülmedi yani yavru vatan diyoruz en büyük kazığı ordan yiyoruz tamam yurtdışı sayılıyor ama o topraklar için kaç şehit verdik para almak nedir bize ömür boyu minnettar kalacaklarına hem bizi sevmezler askerleri hiç sevmezler rum kesimi orospu çocuklarına özeniyorlar ama türkiyeden de destek bekliyorlar ulan türkiye hayır kurumu ülkesi mi yoksa para babası mı türkiye kendi milletine bile yardım etmiyor bu zor zamanda bile milletini düşünmüyor kıbrısa her ay para gönderiyor suriyeli hayinleri beslemekte çabası yani gerçekten çok rezil durumdayız türkiye çok güzel bir yer ama mahvediyorlar anasını bekliyorlar yani kriz üstüne kriz yaşıyoruz bunun üstüne kıbrısa para gönderiyoruz yetmiyor suriyeli orospu evlatlarını besliyoruz ama cebimizde para yok ben böyle sistemin … koyuyum bide kıbrıslı vatandaşların bizi istememesine sevmemesine katlanıyoruz gerçekten bizim kadar enayi millet evrende bulamazsın bizlerden karantina için 2500 lira para istemek neyin kafası ulan ne gerizekalıca bir uygulama bu sistemin derhal değişmesi lazım ayıptır günahtır olacak iş değil Allah kahretsin .

    2. @zamąnla zâyi oldųk vessêlam yanıt için teşekkürler. Bende aynı şekilde vazgeçtim ama seneye yine düşünüyom

    3. Dostum bence gitme niye diye sorarsan 14 gün karantinaya 2500 lira ödetiyorlar boşu boşuna ama buna ramen girmek istiyorsan orası beni ilgilendirmez yani sırf bu nedenle gitmekten vazgeçtim kıbrısa

  40. 2019 eylülde kaya palazzo dayim kafam cok iyi Roulette oynuyorum 13 basmisim 10 lira oynayacam 100 lira basmisim gelsi ya ….sonuc eksi arti …

  41. ARKADAŞLAR KIBRIS’TA FAZLA PARA OLMADAN POKER MASASINA OTURABİLİYOR MUYUZ OTURABİLİYORSAK HANGİ CASİNO DA

  42. Sizi uzun süredir takip ediyorum bir sorum var cevaplarsanız sevinirim
    Kıbrısa gelip virüs bittikten sonra iş imkanları nedir yani çalışmaya gelmek mantıklı mı ?

  43. Ağa lasvegasta kazanma oranı 100 de 40 cunki toplam oyunun 100 de 40 ini dağıtmak zorundalar. Kıbrısta kaç? Ben söliyim onuda 100 de 5
    Kıbrısta kazanma diye bisey yoktur.sadece 100 tl oynayın yemek yiyin sigara alın atmosferi soluyup çıkın yoksa neyiniz var neyiniz yok bırakıp çıkmak zorundasınız. Kazanma şansınız sıfır)))) vesselam

    1. Hepsi külliyen yalan )) kelin ilacı olsa kendi kafasına sürer. Tamamen dolandırıcılık sakin kanmayın. Güzel bayanlar arar sizi telefonda malesef toplumca abazayız karı sesini duyunca yelkenler fora ,düşünme sıfır)) bas bas paraları leylaya.

  44. virüs nedeniyle casinolarda casino sahipleride en azindan az gunah islemislerdir

  45. Kıbrıs’ta en güzel casino merit crystal cover şiddetle tavsiye ederim

    1. Veli Gökçe aynen katılıyorum en rahat ettiğim ve en az kaybettiğim casino 👍

  46. Arkadaşlar yüzde 30 40 oynamışımdır kazanmak artırma isteği değil eylemek içindir bende isim vermek istemiyorum hep kayıp edersiniz şans nadir denk eder oynicaksnız eyleme amaçıyla oynayın illa gidip oynuyor dikat edin ilk deneme de bastırır hırs yaparsınız olan paralar uçar en alt limit ile en uzun oynamaya bakın ayarlı makineler denk gelirse verir sonra alır rulet bilmem ama diğer slayt oyunu kazandırmaz

  47. İyi de içeride nasıl çekim yaptın? Görmemeleri imkansız

  48. Abi seni ilk buluşma diye bir programın arka masasında gördük hayırdır

    1. Casinoların bet ofisleri var orada bahis yapabiliyorsun ama hepsinde yok

  49. Ayrıca siparişler alınırken oturduğunuz koltuk no not edilir, ne kadarlık oynadığınızda barda falan kesin bakıyorlardır. Kart takarak oynadığınız için her türlü takip ederler makinelerde.

  50. mezun mu oldun? Öğrenciler giremez diyorsun hocam gayet giriyor öğrenciler

  51. Bilgiler tamamen yanlış KKTC vatandaşları Casinolardan çıkmıyor. Sözde yasak olan bu kural kesinlikle uygulanmıyor. Öğrenciler kaçak olarak giriyor. KKTC Casinolarında yapay zeka kullanılıyor. Senetle borçlandırılmış KKTCli işadamları iflas ediyor. Yasadışı sanal bahis siteleri KKTC, Karadağ ve Ukrayna dan yönetiliyor. Kktc Devleti de bunu biliyor. Bu video da zaten yasadışı sanal bahis sitesi tarafından sponsorlukla desteklenmiş. Kumar denetim yasası KKTC de işlemiyor. KKTC Siyasi yönetim ile Casino Patronları çıkar ilişkisi içerisindedir. Zaten vergi beklentisi nedeni ile Devlet birçok etik dışı kuralsızlığı görmezden geliyor. Sakın 5 yıldızlı ve kurumsal yapıda olduğu için bu Otel ve Casinolara güvenmeyin. Yönetim anlayışı merdivenaltı, google de araştırırsanız kazandığı halde ödeme yapılmayan bir çok habere denk gelebilirsiniz.

    1. Hocam selamlar bir kaç soru sorabilirmiyim kıbrısla ilgili bilginiz varsa

Comments are closed.